Wednesday, August 29, 2007

se här kommer han med mustaschen

Imorgon ska jag som studeranderepresentant träffa Lars Stjernkvist, mannen med mustasch .
Lärarförbunden bjuder med mig och det är jag och en man med ett lustigt efternamn som ska dit och härja runt. Tala om den nuvarande situationen i skolorna med ett aktuellt kommunalråd o.s.v. och jorå, skolorna mår nog bra. har inte varit i nån sen maj. får se vad han säger omet.

TTA imorgon, ska nog köpa lite rött vin. är lite sugen på rött vin.

Och labben i Linkan gick nog åt skogen. Det var intressant och spännande och vi gjöt agarosgel med etidiumbromid som är cancerogent och sen laddade vi brunnarna med PCR-material och satte 125 V igenom i en halvtimme. Tji fick vi. inget hände. handledaren skyllde på materialfel. nån mastermix som var felblandad. hon har kvar våra blodprover och ska göra om dem. jag vill ju veta om jag är mutant eller inte. CYP2D6, är du normal eller defekt?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home