Saturday, August 16, 2008

tits n' ass

kanske inte så spännade som det låter, har legat på alla fyra i receptionen och visat upp mig för ingen alls. svanka, kuta rygg. upp med tuttarna, upp med rumpan. jobbet kan bli aningens tråkigt ibland och då får jag göra vad jag kan för att lätta upp stämningen även om det bara innebär att stå på ett odammsugat golv någonstans i valdemarsvik och känna sig som en osedd porrstjärna, svanka baby, se kåt ut ungefär. fast det gör jag inte. ser kåt ut. är för trött för det. kommande helg, (fan, det är ju lördag idag, så det är bara idag och imorron) är jag helt ensam. den totala isolationen. jag har så tråkigt mesta delen av tiden att jag håller på att smälla av. jag får ont i svanken (därav porrposandet på golvet) för att jag står upp 8 timmar i sträck i crapskor och jag har ingen att prata med. msn javisst, men mänsklig interaktion ffs! Min mor sade att det är ju skönt att vara ensam ibland men nej, det är skillnad på att vara självvalt ensam och att stå still på ett tråkigt jobb 72 timmar.

saker jag roar mig med:


men jag har köpt ordentliga hörlurar så jag kan lyssna på musik ordentligt för min eee har inte världens bästa ljud även om den är världsbäst i övrigt. på måndag ska jag till otten. det är en gång om året. det kan vara ok även om det är ett skitställe annars.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work

11:34 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home