Thursday, September 25, 2008

tuesday afternoon, thursday morning

torsdag morgon, ca halv elva. solsken, kanske 18-19 grader. dagens projekt är att tvätta, ett jäkla jobb när man inte har tvättmaskin hemma, men eftersom jag (som
är currently in between jobs) har axlat hemmafrumanteln den här veckan är det bara att ta tjuren vid hornen och stå där upp till armbågarna i tvättmedligt vatten och omg! de spelar stonecake på radio! tuesday afternoon, på en torsdag. vilken otippad låt. svensk radio, it is. kör webbradio och det är aningen märkligt att lyssna på nattradio mitt i solskenet, fast lite häftigt.

idag ska jag skaffa ett bankkonto och bli en vuxen människa. och laga fiskgryta. jag är en hemmafru. igår bakade jag kakor, så nu har vi en cookiejar i köket. bra skit. och invigde köket samt vardagsrummet. ännu bättre skit.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home