Wednesday, November 26, 2008

observation angående australien, nummer 2

Bindsortimentet är helt retarderat!

jag saknar sveriges högteknologiska tunna bindor med superytskikt, här är tillochmed dyrvarianten Libra, australiens svar på Libresse, av värre typ än euroshoppers tolvkronorspaket på ICA. Det är som kuddar som korvar ihop sig och är obekväma. Trodde att det var bara för att jag var snålis förra månaden och köpte Coles egna märke som jag blev utsatt fört, men tji fick jag när jag betalade 5,79 för ett paket och ändå fick samma blöjliknande variant. Euroshoppers får fyra brödrostar av fem möjliga i jämförelse.

Varför är det här landet så EFTER på vissa grejer? Är det skönt att ha obekväma bindor eller? NEJ, men varför då isåfall. Jag förstår inte.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad fan? Till och med i Irak finns Always, liksom.
/Roza

2:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home