Thursday, August 30, 2007

Lasse Stjernkvist var mkt trevlig, mustaschen vajade hemtrevligt när han pratade.

mentholciggen ligger i handväskan, vinet står i kylen, om en halvtimme kommer kristine och jag ska snabbstäda lite, och lyssnar fortfarande på Nothing Better. Postal Service är bäst och ikväll ska jag vara på världens bästa humör har på mig klänningen som Sara har ett exakt likadant ex av nere i Manchester eller Falköping eller vart hon befinner sig just nu. och så ska jag dansa. fåniga robotdanser, måste bara hitta mina svarta tajts först. förstaklass-kväll in beforehand.

hoppas hoppas.

på lördag blir det ninjafylla med Tåbbe och fina klänningen som jag har lyckats laga. m.a.o. en väldigt bra avslutning på augusti och snart är det september och det märks verkligen eftersom det är höst ute nu, sådär kallt och fint och soligt som det kan vara just i september, så sommaren blev det inte så mycket av, men med snygg-jackan och alla skor välkomnar jag kalla morgonpromenader med tunna vantar och allt té.

yeay.

snart kommer jag väl börja lyssna på Cirkus miramar igen också. och gå klädd i röda kjolar.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home