Friday, August 31, 2007

trött

Min dator är för närvarande fin och glänsande och sånt. Ljudkortet började plötsligt strejka någon gång under natten mellan ons-tors och jag satt igår en timme i datorsupport från Australien men nu funkar det skitabra. har även dammsugit inuti. det blir så mycket damm.

gårdag var Tough Alliance. jag körde på mkt rosa ögonskugga och coolaste klänningen, kristine var mer rock n'roll och lilaaktig ögonskugga. förvånansvärt mycket vin och öl och en massa dans och karlar med blodsminkning och så fick jag en flaska i huvudet .

videon nedan är troligtvis en av världshistoriens sämsta liveupptagningar, men jag stod i ett lite klämt läge och folk tryckte på och jag tycker ändå att det fångar stämningen rätt bra. de lallade runt på scen, körde låtarna playback. ungefär som väntat.



fattar inte hur kristine pallade att ta sig upp innan sju. själv släpade jag mig iväg till labb+litteraturseminarium vid tio. beach 2007 går väl sådär just nu, med alkohol. men inte nåt socker har det blivit iallafall. bra!
kände mig som ett vrak inne på makeupstore när dure fick ögonbrynen noppade. stod sunkig och oduschad utan smink och bara var lite fel. får fixa till mig lite nu och komma igen,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home