Thursday, November 27, 2008

Kisses of fire

idag har jag varit ledig. införskaffat en styck ljusrosa silkeschiffongklännig. med ruffles och rysch fram. nu sitter jag och lyssnar på abba.

gymmet idag var ingen större hit, jag har gjort nåt med vänster axel så jag kunde inte göra nåt ordentligt och jag är för liten för maskinerna som annars är bra för de är inte lika ansträngande för just de musklerna, men mina armar håller på att halka ur hela tiden för att de är för korta. jobbigt helt enkelt. helgpaus nu, blir nog bättre på måndag.

imorrn blir det fest kanske. booka shade spelar ett dj-set på nån klubb inne i stan (som en sideshow till stereosonicfestivalen som håller på), får se, det är 40 dollar för en timmes set, lite att ta i tycker jag. men är ledig lördag, så nåt blir det imorron kväll.

nästa sång på listan: I swear med All-4-One. Det är som att vara tillbaka i Åsarpsskolans gymnastiksal med Axe Africa-doftande småkillar överallt och jag undrar om det var då jag var kär i Linus Ingelsbo, eller om det var Per Gustafsson. Mellanstadietryckare alltså, vilken grej. Och karln har aldrig hört talas om Brainpool.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home