Monday, March 30, 2009

feber

Jag har varit sjuk. I lördags hade jag min första sjukdag sen jag började på picassos 3:e oktober. I fredags jobbade jag, slutade klockan tre och var hemma vid fyratiden. Hade tagit av hemnycklarna från knippan dagen innan så de var inlåsta, helt enkelt bara att sitta och vänta på att karln skulle komma hem. Bra trevlig dag, solig, lagom varm, efter en timme börjar jag frysa, david kommer aldrig, efter två och en halv timme (klockan halv sju) dyker han upp, över en timme senare än vad han sagt han skulle komma. jag sitter hopkrupen i ett hörn av verandan och skakar och gråter och mår helt piss. går raka vägen och lägger mig och skakfryser under täcke + filt med långärmad, kofta, scarf, långbyxor och två par sockar. Sover tre timmar vaknar med 39 graders feber och ledvärk och ryggvärk och måste ringa och sjukanmäla mig. Tjoho. äter inte på ett dygn, sover mest hela lördagen och sen blir det bättre.

Nu är det måndag och bra igen, fast idag fick jag mensvärk istället. Nån slags 24-timmarsflunsa verkade jag få i mig och lyllo mig, pallar inte att vara sjuk längre.

DURE: jag har bloggat sen 2004 ju, evigheters :D vet inte riktigt varför jag inte sagt nåt, brukar inte göra det så ofta. de som vet vet typ, willkommen hit etc.

jag har även fått ett lag i supercoach. mark vill vinna i år. Mitcham IFK heter mitt lag, blågula outfits, såklart.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home