Thursday, April 09, 2009

dansk dans

ikväll ska jag dansa hela kvällen till trentemöllers dj-set på the prince och vi lyssnar på roxette och jag dricker gin-drinkar och har ätit köttfärslimpa med gräddsås så det artar sig till en ganska bra kväll än så länge. har kastat en outfit och har istället jeans och CHOCK-rosa linne och jeansen jag inte ens ville använda för två månader sen sitter nu fantastiskt bra och nästan lite löst, fast jag älskar dem och älskar att jag kan ha dem.

jamiroquai istället för roxette, dans det också och snart drar vi härifrån.


är det ok att önska kompisar grattis för att de får ligga? en av mina polare fick lite i helgen och jag är JÄTTEglad för honom! Han förtjänart, stenhårt. sluta vara bitter över det nu, då går det lättare nästa gång! yeay, etc.

och nu, dans dans dans.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home