Friday, August 31, 2007

Oj jag var nog ganska trött. slockande vid tvåtiden, sov till sju. hela dan bara borta.

emma får hit en karl snart, har lovat att hålla mig på rummet och kolla på ugly betty.

imorgon ska jag vara glamourös och snygg och gå i klackarna från new look.

talade lite med lillebror förut, om att han måste skaffa skype så att kontakter från australien kan hållas och så. han var hemma hos någon kompis. när max gått från datorn får jag följande meddelanden:

"lillebror säger:
nu drar vi, jag heter kalle och det var inte du som var den systern tiull max som jag stötte på förra gången, men du är säkert stötteskön också!
lillebror säger:
fina ben!
lillebror säger:
hat gött!
lillebror säger:
tja"

haha. artonåringar. det där lyste upp min dag litegrann. stötteskönt. vem har han stött på?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home