Saturday, September 01, 2007

saturday night fever

Dure har varit här och lämnat en klänning som jag måste testa. när kommer new look till sverige egentligen? rosa och blommig och härlig. själv kör jag mer sobert svart ikväll och kanske en repris på det rosa-glittriga ögonskuggandet jag pysslade med i torsdags. i övrigt är det en litet jobbig dag, var helt tjock i både halsen och huvudet med lite feber när jag vaknade, samt även litet snuvig. vill inte bli sjuk nu, har ju vfu i veckan. jag har ätit värktabletter av varierande grad och ska snart börja lägga på spackel spatelvis. så blire tequila sen, som det ska vara.

emmas karl är här. bra säger jag. han är lagom gammal för henne, ser bra ut och verkar alldeles normal och trevlig. kan hon behöva. go for it. lite vin ikväll med, så löser det sig nog.

haha, och återigen, facebook är lunarstorm fast med tusen gånger bättre snokkapacitet eftersom folk heter som de heter och inte "crazyzupercutegirl_86" och sånt. har facebookmailat med en gammal gymnasiecrush. tycker det är lite kul, det var så många år sen nu (och så låter det som jag är 35). jag har även tipsat min karl om bra presenter till sin bästa vän som fyller år. a softer world gift vouchers och grejer. + fancy poker-set, men det var inte min idé. saknar karln. typ mer hela tiden. och ugly betty är fantastiskt. måste ju vänta en månad nu på att säsong två börjar sändas i usa. jaja.

ska bli ninjafull med tåbbe ikväll.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home